Rugăciune către îngerul păzitor

(Sfântul Arhanghel Gavriil, Îngerul darului, sursa: Sfânta Mănăstire „Dervent”)

Păzitorul meu din cerurile sfinte,
O smerită rugă zboară spre Părinte,
cu aripile frânte zboară spre Părinte.

Cerul e departe, zarea nesfârşită,
aripile-s frânte, vlaga mi-e sleită,
Tu,  întinde mâna, vlaga mi-e sleită.

Puternicul uliu în jur se roteşte,
Ghearele-s cuţite, pliscu-i ca un cleşte,
Tu,  întinde mâna, pliscu-i ca un cleşte.

Duhurile negre o vor prăbuşită,
Tu, întinde mâna, ruga mea smerită
La Iisus s-ajungă ruga mea smerită.

Aforism:
Dacă te temi de amăgirile diavolului, adu-ţi aminte ca ţi s-a dat un înger păzitor. Dacă satana umblă ca un leu să te piardă, de ce îngerul tău păzitor s-ar lăsa mai prejos şi nu i s-ar împotrivi ca un paraleu ?

Lasă un răspuns

